søndag 26. mai 2013

NÆRMER SEG FERDIG

Nå begynner rommet til Mathias å ligne på et barnerom, og ikke en bod. 

Er ikke helt ferdig ennå, har igjen litt sying og litt annet, men det er såpass at nå kan jeg legge ut noen bilder i alle fall.


Her er krydderhyllene jeg skrev om i forrige innlegg, ble veldig fornøyd med de. De fleste av bøkene som står i de foreløpig er bøker jeg hadde når jeg var liten.


Har sydd liftgardinen selv, veldig lett å sy og syns resultatet ble bra. Hadde egentlig tenkt til å bestille stoff med chevron mønster, men så fant jeg dette stoffet på ikea, da ble det striper istedenfor ;)
Furutaket og listene har jeg begynt å like bedre etter jeg malte veggene, og syns det er fint med treet til det sorte og hvite.


Har brukt 2 brune belter til å holde liftgardinen oppe.


Skapet har jeg pimpa litt med tavlefolie. Skal også gjøre noe med håndtakene, men det har jeg ikke hatt tid og ork til ennå, så det får jeg vise senere. 

Resten av rommet får jeg vise når det er ferdig.


Men er da bedre enn det var selv om det ikke er ferdig ennå :)
Tror han som skal bruke rommet liker det og, når jeg tok han med inn etter jeg hadde hengt opp ting og ordna der pekte han og sa "åååå, seeeee". 
At han liker det er jo det viktigste.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar