tirsdag 14. mai 2013

KRYDDER PÅ BARNEROMMET

Da har jeg malt ferdig rommet til Mathias!

Er ganske stolt av at jeg klarte det, siden formen min har vært ganske dårlig i det siste og Mathias har vært dårlig igjen, men har hatt et par gode dager, og da er jeg ganske god på å utnytte tia ;) Straffen kom i dag, men det er verdt det når Mathias får fint rom :) Men merker at det er godt å ha han på eget rom etter å ha hatt han hos oss et par netter, våkner bare vi rører på lilletåa og skal i hverfall ikke sove igjen, så i dag starta han dagen klokken 5... 

Nå gleder jeg meg til å begynne på kosejobben, pynte og ordne :) Det blir en liten utfordring siden rommet er pyttelite, men det er bare en morsom utfordring, prøve å få det meste ut av de få kvadratmeterne.

Som jeg skrev sist er det lite oppbevaringsplass her og derfor går mye av plassen på barnerommet bort til et stort skap, skapet er fyllt med klær, julepynt og diverse annet, det er altså ikke så mye plass igjen der til barneting. Der kommer overskriften inn, jeg skal nemlig ha krydderhyller på veggen. Så disse lenge før jeg fikk barn selv og tenkte at sånne ville jeg ha når jeg fikk barn, og nå har jeg fått barn da ;) Syns det er fint å lese for han, og nå begynner han å kose seg med det og ser på bildene, også er det jo så mange barnebøker som er fine å se på og fint å bruke bøker som pynt.


Bilde herfra


Bilde herfra


Bilde herfra

Det er altså denne hyllen fra vår gode venn IKEA


Bekväm krydderhyller til den nette sum av 39 kroner, passer mitt budsjett, eller mangel på budsjett utmerket. 

Er ikke sikker på om jeg skal male de eller ikke, men tror de skal få være i sin naturlige farge enn så lenge :)

Håper på en liten tur på IKEA i morgen, så kanskje det kommer seng/sofa og krydderhyller på barnerommet i morgen også :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar