lørdag 6. august 2011

KOSEKROKEN

Vi er så heldige at vi har stort kjøkken i leiligheten, det eneste som kan være en liten utfordring er at det er endel skråtak.


Under ene skråtaket ble det en kosekrok, syns det ble riktig så hyggelig under her. Syns nok det ble litt venterom-følelse med bladene på bildelista, men jeg har en annen plan der ;)



Gleder meg til å sitte her med et blad, eller hekle, eller sy eller kanskje BLOGGE ;)


Denna lampa kjøpte jeg til den svimlende sum av 99 norske kroner på REMA 1000!!!
Det syns jeg virkelig den var verdt. REMA 1000 har tydeligvis ikke bare lave priser, de har lamper og gitt ;)


Bordet ble kjøpt på gjenbruksbutikken til 50 kroner og har blitt malt i fargen hvit lin i 80 glans i løpet av natta og morningen i dag :) 


Det er noe annet som ble malt og ;) Det skal jeg komme tilbake til senere ;) Har verdens snilleste kjæreste, hjelper meg med å male, og han er jo så flink :D



Det var det jeg hadde å komme med i dag :)

OVER OG UT ;)

Klemmer fra Karianne

5 kommentarer:

  1. Hva slags Rema er det de har på dine kanter da?
    Ser ut som vi begge har malt litt i helgen, jeg avslører i morgen :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig du har det:)

    SvarSlett
  3. Så herlig blogg/lesekrok. :)
    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  4. OMG den lampen var knallfin. Har to gamle men det mangler noen deler på den...... men din var bare fin. 99 kr... det må ha kostet mer å lage den...hmmm . Tusen takk for kos kommentar. Vil takke for den vet du. Stooor varm klem og god helg :)

    SvarSlett
  5. Koselig! Ser ut som en perfekt plass å tilbringe en time eller to med en kopp te og et av de fine magasinene på hylla :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett