tirsdag 2. august 2011

JEG VIL, JEG VIL, MEN FÅR IKKE TIL


Kan nok hende det blir endel innlegg her de nærmeste dagene, jeg har fått beskjed av legen min om å holde meg i ro noen dager. Nakken og hodet mitt har nemlig et nært samarbeid om dagen, de samarbeider om å terrorisere meg mest mulig. Og de klarer jobben med glans... Jeg holder på å få noia, er så mye jeg har lyst til å gjøre, vil få ting i stand her hjemme etter flyttinga, være på jobb, nyte det fine været vi har nå, være sammen med gode venner, gå lange turer med Kevin... meeen, må nok holde meg i ro, så da får jeg gjøre det beste ut av det, og ta ting i et roligere tempo og kose meg med litt blogging :)


På bildene er bildelista over sofaen, og nesten nye puter fra Kremmerhuset :)

Men nå får jeg ture avgårde til fysioterapi-time så kanskje formen blir bedre snart, har jo ferie om en uke, MÅ bli frisk til det ;) 

Klemmer fra Karianne

4 kommentarer:

  1. Hei og hopp! (eller..ikke hopp for deg kanskje)
    Stakkars!!
    Huffa :/

    ...Ønsker deg goooood bedring vennen!

    Og KJEMPE koselig at du la igjen en hilsen inne hos meg :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Så fin blogg du har her! Liker headeren din godt og du tar fiiine bilder.
    Og takk for at du svinget innom hos meg også!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Gotta have that lovely pillow! Have a beautiful day, Kellie xx

    SvarSlett
  4. Hei hei! Det er vel best å gjøre som legen sier ja, men kjekt å få litt ekstra tid til blogging da... ;) God helg og god bedring til deg! Synnøve :)

    SvarSlett