torsdag 25. august 2011

FOR SALE!

Etter vi flytta brukte vi en sliten gammal puff som salongbord en god stund fordi jeg ikke fant noe jeg hadde lyst på. Men når jeg var på Løken i Høland en dag, måtte jeg som alltid stoppe på gjenbruksbutikken der og titte litt, og jeg fant DRØMMEBORDET!


Eneste som var feil med det var fargen (svart) og at det var mildt sagt godt brukt, og da snakker vi ikke sånn "møbel-med-sjel", slitt i kanta godt brukt. Vi snakker først en malejobb i blinde, for deretter å ha et rave-party oppå bordet godt brukt...


Så Vegardsen rista litt på hodet når jeg kom hjem. Men vi dro nå og kjøpte en liter maling og satte igang pusse-grunne-male jobben. Og når vi var ferdig var jo Vegard enig i at det ble jo fint da ;) Helt til vi bærte det inn i stua... Det så helt FEIL ut!!!! Vi har 2 stk 3-setere og når vi da satt et bord som er 65x150 cm foran de så det helt teit ut... :( 


Så da var det bare å bære drømmebordet mitt tlbake på kjøkkenet og dra på IKEA og kjøpe hvitt bord som er like langt og bredt. Ble fornøyd med det og da.


Hvis du har lyst på drømmebordet mitt ligger det på finn.no nå.
Trykk her for å komme til annonsen.

OPPDATERING: Bordet er solgt :)

Klemmer fra Karianne


5 kommentarer:

  1. Så fint det ble med det nye bordet :)

    SvarSlett
  2. Bordet ble jo helt supert, men enig i at det kanskje ikke passet helt perfekt sammen med 2 3-setere :)

    ha en finfin torsdag!
    Signe

    SvarSlett
  3. Det bordet var jo alldeles råkult, men med to 3-setere ble det vel litt kræsj ja. Synes Ikea-bordet var kjempefint og jeg da! :D God plass til kurver osv under også...

    God helg-klem fra Silje.

    SvarSlett
  4. Gjør du?? Så artig! :D Jeg jobber på Levanger, enn du?

    :) Silje.

    SvarSlett
  5. Takk for info kommentar på bloggen min ang brødboksene :o)
    Likte dette Ikea bordet ditt kjempe godt jeg! Er også på jakt etter nytt bord. Husker du navnet på dette bordet?

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett