mandag 27. august 2012

Oioioi....

Glemte visst helt bort denne bloggen jeg... Jaja, sånn skjer ;) Har skjedd myyye siden sist jeg skrev noe her i alle fall! 

Her er det største som har skjedd siden sist


Lille nydelige Mathias kom til verden 29 juni etter ett grusomt svangerskap og en fantastisk fødsel. 
Jeg elsker den lille kroppen over alt og syns det er supert å være mamma, det var verdt 9 mnd med konstant kvalme og sykehusinnleggelser for å få i meg næring.

Vi har også flyttet, huset vi bodde i tidligere ble solgt, så da var det bare å finne ett nytt sted å bo. Leiligheten her er ikke like lett å innrede, mange rare vinkler og ikke helt "mine farger", og siden vi bare leier her kan vi jo ikke pusse opp så mye... Kjipt for meg som liker å holde på med slikt no, men får ta det som en utfordring, koslig får vi det uansett. 
Men det viktigste av alt, vi trives kjempe godt her, og er kjempe fint for barn her :)

Har tenkt på å blogge litt igjen i det siste, så da får vi prøve igjen ;)





2 kommentarer:

  1. Hei og velkommen tilbake!!
    Gratulerer med nydelige Mathias!! Så skjønn!
    Her koser jeg meg med Linus osm ble født 22 juni!! Skal kose meg hjemme og håper det blir litt tid til blogging!!

    Kos deg!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Bra du er tilbake med blogg ;) jeg vil lese! He he.. Klem Marlen!

    SvarSlett