onsdag 13. april 2011

TAPETMORO OG LAPPEFRYD

Har blitt en liten stund siden sist innlegg her nå, veit egentlig ikke hvorfor, men nå er jeg tilbake i alle fall :)

Siden sist har jeg blandt annet vært og henta meg noen....


...Tapetprøver i forskjellige varianter. Er 2 ting som går igjen i de, lyse sommerlige farge, og fugler. Og det beste med tapetprøver- HELT GRATIS :D

Disse skal brukes til diverse kreative pusslerier.

Den ene tapeten fra pip studio er blitt brukt til å tapetsere denne s´n med.


Den bor på bildelista på soverommet (skal ta mer bilder der inne en dag det passer seg) og står for sove, sleep, slappe av eller noe i den duren ;)

Har også begynt på et lite prosjekt for ei venninne...


... Lappeteppe i herlige farger :) Hun ville ha et som skulle være en blanding av shabby chic, orientalsk og retro i fargene gammelrosa, lilla, offwhite, pastellgrønn/blå i en blanding av mønster og ensfarga. 
Blir veldig fornøyd med det, og håper hun blir det og. Eller er nesten så jeg ikke håper det, har lyst på det selv;) må nok sy et til meg selv også ;)

 Ha en super onsdagskveld folkens!

 Klemmer fra Karianne

2 kommentarer:

  1. Så stilig den s'en ble :D Flink du!

    SvarSlett
  2. Heisann. Jeg følger bloggen din og syntes du har masse gode ideer:-) Ideen med s´en var jo skikkelig god, og tror jeg må prøve meg på det samme;-)
    Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett