onsdag 20. april 2011

PÅSKE :)

Et kjapt innlegg her før vi drar på en liten påskeferie til Aremark :)


Har gått litt trått på bloggen her nå, og det er pga denne lille hjerteknuseren :


Nydelig??? JAAAA!!!! Vi har fått oss en liten dvergdachs som nå er 11 uker, han heter Kevin og er verdens søteste lille valp (hehe, det syns vel alle om sin egen valp). Han er så tillitsfull og god, selv Kikkipusen liker han :) Ista satt de begge på fanget mitt og Kikki ga Kevin en liten vask, de er jo så søte sammen <3


Ellers har jeg fått denne boka i posten, for noen fantastiske bilder det er i den! Er en kokebok med oppskrifter på de flotteste kaker og bakverk, men bildene er jo like mye til å spise opp som kakene ;)


Fikk også dette påske egget av verdens snilleste sjef!!! Det er fra Åhlens, AND I LOVE IT!!!! Fineste påske egget noen sinne. Sjefen min skal begynne å jobbe i en annen Kremmerhuset butikk, så vi har siste dagen på jobb sammen 3 mai. Jeg kommer til å savne deg MASSE Marlen! Du er en super sjef og ei knakandes bra jente :D


Nå skal siste tingene pakkes før vi dra til Aremark :) Har lagd en kurv med litt påskekos til de vi skal til, syns det er koslig med en sånn liten overraskelse :)
(legg merke til nye voksduken min, stoff og stil<3)


Ha en fin påske alle sammen :)

Klemmer fra Karianne (og Kevin<3)

1 kommentar:

  1. Du får jo selvfølgelig 3 lodd, de som er følgere fra før skal få for det :)

    SvarSlett