torsdag 10. mars 2011

ZOMBIEWOMAN


Jeg fikk en kjempekoslig telefon i går, det var lillesøsteren min som lurte på om jeg ville ha besøk :) Og såklart jeg ville det, har jo ikke sett henne siden jul! Så i kveldinga kommer henne, det gleder jeg meg masse til :)


Må noen timer på jobb først, men blir heldigvis ikke mange timene, veldig glad for det siden det er full fest i bihulene mine ennå som holder meg våken om natta... Jeg har jo et behov for like mye søvn som en nyfødt baby for at jeg skal være halvveis opplagt, så når jeg bare får 3 timer igjennom en hel natt blir jeg helt zombie... Jeg håper virkelig at den dagen jeg får barn så blir det barn som sover like mye som meg selv :) *Er jo lov å håpe...* 
Så nå sitter jeg her halvveis i koma og ser rundt meg på alt jeg har lyst til å ordne her før Elisabeth kommer i kveld, men som ikke kommer til å bli gjort... Jaja, vi får skru av lyset og tenne noen stearinlys, da ser man jo ikke hybelkaninene så godt i alle fall... :)

Have a nice day

Klemmer fra Karianne the zombiewoman


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar