tirsdag 8. mars 2011

FLYTTE-TENKING

Har endelig klart å lage meg header :)
Noe må man jo gjøre mens man ligger på sofaen med bihulebetennelse... Forkjølelsen er heldigvis på vei tilbake, så må bare vente på at bihulene henger med også, er jo så kjedelig å være i dårlig form når været ute endelig viser tegn til vår... Har liksom ikke helt ro i rumpa til å være sjuk nå, men er nok frisk igjen snart :)



Men over til noe hyggeligere :)
Jeg og Vegard skal flytte i en annen leilighet som vi skal leie fra midten av April, og vi har ennå ikke sett leiligheten, jeg er så spent på hvordan det ser ut der. Leiligheten vi bor i nå er knøttliten, men jeg liker fargene her veldig godt (hvite vegger og lysegrått malt tregulv, så er vel kanskje ikke mye farger, but I like it!), og har 2 stooore vinduer i stua som gir masse lys :) Den andre leiligheten er dobbelt så stor som denne og jeg håper den er like lys og koslig. Får mase litt til på Vegard så vi får dratt og sett på den snart... Hvis det er furuskog eller mørke 90-tallsfarger eller noe sånt inne der, må jeg be om å få male hvis jeg ikke skal bli deprimert ;)

Klemmmer fra Karianne

1 kommentar:

  1. For en herlig stil du har i leiligheten. Men blir spennende med flytting da, godt med litt ekstra plass! Håper dere vil trives :)

    Hilsen din gamle klassevenninne, Karina :)

    SvarSlett