lørdag 5. februar 2011

ENDELIG!!!!!!!

Torsdag klokken 10 skjedde det! 


STOFF OG STIL åpna i oslo!!!! Og i dag tok jeg meg en tur innom etter jobb. Så utrolig deilig å sleppe og kjøre helt til Drammen eller måtte bestille fra internett. Hadde så klart glemt lommeboka hjemme i dag så ble ikke noen stoffer med hjem, men butikken ligger jo 10 min fra jobben min, så kan jo stoppe der flere ganger jeg ;)

Jeg blir så lykkelig når jeg ser så mange fine stoffer på ett sted, kan gå i timesvis og bare se på alle de fine fargene og mønstrene. 

(Bildene er fra den nye boligkatalogen til stoff og stil)
 Vegardsen er på fotballtur i England, så jeg skal kose meg hjemme alene i kveld. Føler meg litt inspirert nå, så kanskje jeg skal dra frem symaskinen i løpet av kvelden :)

Klemmer fra Karianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar