lørdag 29. januar 2011

Da er jeg i gang igjen

Da var jeg i gang med litt blogging i ny blogg, har hatt så lyst lenge til å begynne igjen, men så er jeg jo ganske flink til å utsette ting... MEN NÅ ER JEG HER :D

Har tatt litt bilder fra stua mi i kveld :) Ble litt uklare bilder, men sånn er det når man er hobbyfotograf som tar bilder i halvmørten ;)

Her sitter jeg og koser meg med en kopp te nå.

Dette skapet har jeg malt og bytta knotter på.

Begynner endelig å bli fornøyd med møbleringa her, i hvertfall for en liten stund ;) Har sikkert ommøblert her 15 ganger siden jeg flytta hit. Min kjære blir litt oppgitt innimellom tror jeg, men sånn er det bare, farlig å la møblene stå på samme stedet for lenge ;)


1 kommentar:

  1. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar! Det er alltid så hyggelig når jeg kan finne tilbake til de som har vært innom meg :)

    Kjempekoselig stue og fine bilder. Liker korallfargene du har brukt. Er veldig glad i den fargen selv :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett